środa, 26 czerwca 2013

U dietetyka

Jak już kiedyś wspominałem, zapisałem się do poradni metabolicznej w Śląskim Centrum Rehablitacji i Prewencji w Ustroniu. Pojechałem tam dzisiaj ze skierowaniem od lekarza rodzinnego, cały zadowolony - pobadają mnie fajnie, przepisza dietke i bede ładnie zrzucał wagę i zdrowo i pewnie i wogle wogle.

Podjeżdżam pod szpital 20 minut przed umówianą wizytą, zagaduję do rejestratorki medycznej, że byłem umówiony do poradni na 16.00 a Ona na mnie że dzisiaj nie ma poradni metabolicznej :/

Ale jak to! przecież mam wyraźnie napisane na skierowaniu 24 czerwca godzina 16.00!!
 a pani mówi: Ale dzisiaj jest 26 czerwca :/

Morał jest prosty i niektórym znany, jak nie umiesz obsługiwać kalendarza to nie bądź taki cfany :/

Nastepna wizyta numer 1 - 22 lipca, przypomnijcie mi proszę:)
See Ya.
Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz